loading...
سایت چترومه پاییزچت
mohammadm بازدید : 9 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

سركلاس جانور شناسي بوديم استاد داشت انواع گونه ها رو نام ميبرد گفت گونه نژاد...منم همينجوري كه داشتم جزوه مينوشتم جزوه بغل دستيمو نگاه كردم ديدم به جاي گونه نژاد نوشته گروه نجات ديگه خودتون تصور كنيد من داشتم چيكار ميكردم 

 

تست فیزیك كنكور : سرعت نور چه قدر است؟ 1- بد نیست 2- خوب است 3- الحمدالله 4- تو خوبی؟   

امروز دلم واسه يه گودزيلاي فاميل سوخت رفتم باهاش بازي كنم برگشته بهم ميگه چيه شنگول شدي نكنه باز پول ميخواي؟!!؟
بهش گفتم تو اصن ميدوني پول چيه؟اصن بلدي بنويسي پول؟رفت در كمدشو باز كرد ديدم پنجاه هزار تومن داره يعني ده برابر من (خودتون درك كنيد من چه بدبختيم) منم براي اين كه ضايع نشم كاغذ آوردم ميگم بنويس پول ببينم بلدي يا نه ميگه كجايي بنويسم؟ من كه كف كرده بودم گفتم يوناني بنويس اونم نوشت κτπηκδمن گفتم اين كه پول نيس گودزيلا گفت تو از كجا ميدوني؟ مگه يوناني بلدي؟
بچه ها راست ميگفت من بلد نيستم اگه كسي بلده منو راهنمايي كنه.  

 

اقا من امروز فهميدم كه خيلي بزرگ شدم بايد برم زن بگيرم آخه امروز رفتم با خوشحالي به بابام ميگم بابا امروز چار جوك جوكي كه من فرستاده بودمو گذاشته تو سايت.بابام ميگه نام فرستنده چيه؟ من گفتم مگس فشن. بابام هم گفت تو ديگه بزرگ شدي مگس چيه بايد ميزاشتي خرمگس فشن تو ديگه ماشالا خرمگسي شدي واسه خودت
من:[[[[[[[[
بابام:-)))))))))
شاهدان عيني(o_O)
به نظرتون برم زن بگيرم؟ 

 

درس خواندن چيست ؟
عملي‌است كه در آن
غذا خوردن،
تلويزيون تماشا كردن،
فيس بوك،
و اس ام اس زدن
همراه با كتابِ باز شده انجام ميشود... :))  

 

يارو مى ره خواستگارى و به دختره يه بليط اتوبوس مى ده!
باباي دختره شاكى ميشه و ميگه: «مردتيكه ي خر اين چيه؟»
يارو ميگه:« احمق! ارائه ي بليط نشان دهنده شخصيت شماست» 

 

یارو تو خیابون ماشین زده بهش پهن شده کف آسفالت، رفتم دستش رو بگیرم بلندش کنم از رو زمین، می گه «قربونت تو همین حالت یه عکس ازم بگیر می خوام بذارم تو فیس بوک!» 

 

بیشتر دوستی های تلفنی چجوری بوجود میاد یکی یه اس یا یه تک زنگ میندازه بلافاصله اس میده ببخشید اشتباه شد 

 

اولا از دست تک زنگ زدن بهمون تو بدبختی بودیم الان واسه لطفا با من تماس بگیرید ایرانسل 

 

اقا به كي قسم بخورم باور كنيد؟
تو تاكسي بودم داشتم از جنوب تهران به سمت شمال تهران ميرفتم نزديك مقصد بودم گفتم من جلوتر پياده ميشم.
جلوتر پياده شدن همانا و قطب شمال نگه داشتن همانا.
بعد هم كه ديدم رسيديم به قطب شمال در ماشينو باز كردم پياده شم يارو با عصبانيت ميگه چرا باز ميكني برسيم نگه ميدارم ديگه.
خو لامصب هنوز نرسيدي؟
رسيدي به روي خودت نياوردي؟
قبلا رسيدي رد كردي؟
واقعا نميدونم چيكار كنم با اين مردم.
ناگفته نماند قطب شمال پياده شدم با دوتا اسكيمو دوست شدم خيلي آدماي گلي بودن-الان داريم با هم ميايم خونه:-) 

 

جدیدترین شعر حیف نون :
هی وی وی وی وی وی وی وی وی وی
ترجمه :
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم ! 

 

یکی‌ از فانتزیام اینه که یکی‌ واسم یه جعبه بزرگ کادو بیاره و توش یه جعبه کوچکتر باشه و همین روند ادامه پیدا کنه و آخرش برسه به سویچ پورشه یامثلا لامبورگینی ! 

 

نمونه چک نوشتن یک گاگول:1231000تومان
معادل:یه دو سه هزار تومن

 

تا خودکار رودست میگیری می خوای دو کلمه درس بخونی می بینی، استعدادت کمتر از پیکاسو و استاد فرشچیان نیست....
موقع درس خوندن خیلی ازاستعدادا کشف میشن اینم یه مدلشه!!!! 

 

طرف استاتوس گذاشته که :
"ملت دو ساعت خونه خالي گيرشون مياد،دنيا رو تو همون دو ساعت فتح مي کنند. من يه هفته خونه خالي دارم مفيد ترين کارايي که کردم، اينه که تو خونه با شورت مي گردم و وقتي مي رم حموم يا دستشويي در رو باز مي ذارم"
بعد يکي خيلي خالصانه اومده زيرش کامنت گذاشته که :
"با پارچ هم آب بخور خيلي حال ميده
تحريمها جواب داده

 

یه زنه تو آشپزخونه مارمولک می بینه سریع حشره کشو ور میداره میزنه بهش مارمولکه میگه خاله خاله زیربغلمم بزن!

 

 

آقا امروز هوای شهرمون خیلی خوب بود. از ترافیک و شلوغی و دعوا و درگیری تو خیابونا هم خبری نبود. راننده تاکسیا هم خیلی خوب رانندگی میکردن. تازه دوتا کارت شارژ خریدم که یکیش دوتومنی بود یارو دومن حساب کرد. یکی دیگشم پنج تومنی بود که یارو پنج تومن حساب کرد. پسرعموم هم یه پرواز داشت که به موقع پرید!
خو یعنی چی آخه؟! مسولین خواهشا رسیدگی کنن!

 

ديروز رفتم تو آسانسور درو بستم پشت سرم يك نفر سوار شد اما من نفهميدم.من تو آسانسور داشتم آينه نگاه ميكردم و واسه خودم آهنگ ميخوندم يهو مرده(١٨ساله)شروع كرد سرفه كردن من نگاش كردم اما به روي خودم نياوردم كه نفهميدم تو آسانسوره نگاش كردم گفتم سلام چطوري؟كم پيدايي؟ دوباره شروع كردم به آهنگ خوندن كه ضايع نشه من طبقه٦پياده شدم اون تو آسانسور موند.درو كه بستم صداي خندش رفت هوا.
هنوزم كه هنوزه منو ميبينه ميگه آهنگ جديد چي داري و ميزنه زير خنده.تازه تا اينجا كه خوبه اما بدتر از اين اينه كه ميخنده و لايك نميكنه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 860